ilk yazı'm değil bu

Can Sıkıntısıyla Başladı Herşey

bu blogda ilk yazım
Bazen tek kaldığımda yapacak pek bir şey bulamadığım zamanlar aklıma ilk gelen bilgisayarın başına geçip bilgisayar monitörüne, klavye tuşlarına basıp, basıp dert anlatmak. Ama ilk beş satırdan sonra sıkıntı basıyor içimi tek derdi olan sen değilsinki diyor monitör ekranı, google amcada neler çıkıyor neler. Her gün yeni bir haber yeni olaylar, üzücü, sevindirici binlerce yazı, bazen yalan bazen abartılı kim dinlerki diyorum bu defa kendi kendime. Yok diyor sağ yanım yaz sen, karala bir şeyler, cana en yakın bulduğumuz sevdiğimiz insan oğlu, ALLAH'ın kuluna sağ yanım denir ya. Bana da ordan yükseldi ses, ben ordan duydum o sesi, masum doğru gibi geldi bana, bende yazıyorum şu an, dilediğim gibi. Bu blogdaki ilk yazım olucak, okuyan okumayan herkese huzurlu ömürler diliyorum.Ne demişler yeni temalarda, ilk konularında 'MERHABA DÜNYA'.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Google bağlantı yolu arama motoru

Blogger için css buton oluşturma

Kod editörü araçlarini özelleştirme